Gå til innhold

Dagens ILS landing ENZV


Anbefalte innlegg

Denne gang med A320NX modden inne, landet en smule hardt, men ingen klirring fra porselen i kjøkkenet som før i tiden da man knapt får maten servert på tallerkner mer, om man får mat i det hele tatt, og om man får maten, må den gjennom munnbindet, så takk og lov dette er en simulator😂

Legg forøvrig merke til info jeg har på displayet til høyre. Denne kommer kun med A320NX modden, og er det man skal ha der kontra ingen ting med default A320. Info der er viktig, og gjør at denne bussen begynner å ligne noe.

buss2.jpg

  • Like 5
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er litt mer responsiv enn før, men denne updaten går nok mest på å få systemene opp og gå, og dette gir meg da viktig info og realisme jeg lenge har savnet i forhold til AS og FSlabs sine. Er nok og det at med Neo motorer må man venne seg til at de ikke lenger spinner like raskt opp og ned som før, og vite dette før man hiver seg inn i cocpit... noe jeg ofte må fortelle styrmenn på jobb til sjøs... er ikke av og på men faktisk en svær maskin man skal throttle opp og ned...

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...