Gå til innhold

Informasjon om AoN om noen lurer på det


Andrew Thomsen

Anbefalte innlegg

AoN har jeg lagt død.

Dette av den enkle grunn at etterhvert kan jeg nok få over cirka 150 3D modeller, men jeg er på ingen måte villig til å gjøre alt ground arbeidet på nytt da dette ikke kan portes over. Det er ikke negativt, da default runways, taxiways og ground etter min mening er av svært bra kvalitet allerede. Et eksempel er mitt nye ENLI scenery, der jeg med en gang kan konstantere at hele området er såpass bra at jeg kan legge mine to foto der på hylla for godt, og det liker jeg bigtime.

Mange av dere gjør alt nå førsteklasses ground arbeid med hensyn til merking og layout. Den dagen jeg får til å bruke mine FSX eller P3D modeller med suksess, kan alle som vil låne de av meg til freeware prosjekter. Jeg ønsker kun å beholde copyright for AoN, Norway Airports (der jeg fått alt til disposisjon). Jeg har og fått modeller fra mange andre, og der beholder dere selvfølgelig copyright. Bare jeg husker hvem dere er, men det får vi ta etterhvert; vær trygg på jeg ikke utgir noe jeg ikke er sikker på hvem laget. Og om noen fra NA vil beholde copyright trass hva jeg sier her, så send en PM, and correct me if I'm wrong 🙂

Så alt i alt som jeg ser det, her går det fremover... såfremt SDK blir ferdig, McX blir ferdig, simmen blir noenlunde ferdig, og Airport Design Editor kommer i beta.

  • Like 7
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk ,ville klistre den selv, men glemte av hvordan.

Finn;

Har vel restartet ENLI rundt 40 ganger hittil og nådd langt, men det er en greie med at compilere ikke funker med Steam FS. Jeg er ikke lenger villig til å være et testobjekt for halvferdig SDK, halvferdig FS og halvt alt annet. Så inntil ting blir ferdig utviklet, skal jeg kun fly. Punktum og end of line.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Andrew Thomsen skrev:

Bare for å gjenta det: Alle mine gmax modeller og texturer (i Photoshop format med masse layers) står til disposisjon for de som nå utvikler. Er nå lett å konvertere med siste versjon av McX til glTF/png og lar seg lett importere i MSFS.

Takk for at du gjentar! Jeg hadde aldri AoN så jeg vet ærlig talt ikke hva man spesifikt "kan" spørre om. Ingen sjanse for at det finnes en slags liste? Personlig er jeg interessert i alt som er til høyre for ENHK!

Endret av WF971 3/4
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare les mitt første innlegg nøye. Jeg har jo fått og lånt modeller i det siste av mange andre, men har ikke tid til å spørre de alle, så såfremt det ikke dukker opp protester og politi, skal du bare peise på, for jeg vet såpass alle som har bidratt med modeller til AoN har gitt meg lov til å peise på. Så du skal bare fortsette. Jeg har ingen liste. Bare åpne mine P3D libraries og eksporter til det du vil ha, og utgi det. Som sagt i første innlegg, om noen måtte protestere, så gjør de det 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...