Gå til innhold

aerosoft-shares-previews-of-twin-otter-in-development-for-msfs


Anbefalte innlegg

2 timer siden, Morten skrev:

Litt beside the point, men jeg håper mest på at Dash 8 Q300 evt 100/200 kan komme.  Mange gode minner fra dem nordpå.

Dét er mitt store håp også. Er så uinteressert i q400 som det bare går an. 

Skulle egentlig ønske noen i simmiljøet foretok en eller annen skikkelig god markedsanalyse, bare så man kunne PÅVISE at X antall kjøpesterke fans ønsket seg A eller B...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, WF971 3/4 skrev:

Dét er mitt store håp også. Er så uinteressert i q400 som det bare går an. 

Skulle egentlig ønske noen i simmiljøet foretok en eller annen skikkelig god markedsanalyse, bare så man kunne PÅVISE at X antall kjøpesterke fans ønsket seg A eller B...

Q400 har jeg ikke noe forhold til. Selv om Widerøe har hatt dem. Er vell 200 og 300 jeg har flytt i sin tid (som passasjer så klart).
Lyst på et større passasjerfly med turboprop, men ikke så stort at det "ikke gir mening" i Norge.  Q300 virker som beste alterantiv da og q100 (om jeg kan få 2) for korte turer.

Kult om de som har ordentlig peiling på å lage fly til simmer, kunne lagt ut en avstemming der man kunne stemt. 
Litt redd at 727, 737, 777, A380, A350 osv og større jetfly vil dominere da.

Selv om det er urealistisk, så er vel MD82/83 og Dakota  DC3 de "utgåtte" flyene jeg helst vil ha inn.
Elsker MD82, men da MÅ de få til lydbilde riktig da den har en (for meg) helt unik karakteristisk motorlyd som jeg bare elsker. 
Var ivrig flyspotter som liten i Alta, og da var det MD8283 det gikk i.  Fantastisk oppstart lyd og idle+.  Den skriker, men det er det som er sjarmen. The good old days....

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.9.2020 den 9.42, Steinar Bakke skrev:

Hadde det ikke hvert morsomt, om det hadde hvert noen som hadde gjort Værøy oprativ igjen, som en desert og hyllest til Aerosoft Twin Otter. Når den kommer ut. 👍😊

Jeg vet ikke om du fikk med deg at denne dukket opp kort tid etter at du postet?

https://flightsim.to/file/868/envy-vaeroy

Litt OT men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...