MagTvei Skrevet 26. september 2020 Del Skrevet 26. september 2020 (endret) Ikke kommet her, fortsatt på 1.8.3.0 ☹️ Fant noe om at Japan oppdateringen kommer på tirsdag 29? Endret 26. september 2020 av MagTvei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Sander Johansen Skrevet 26. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 26. september 2020 Samme her 1.8.3.0, men jeg får en feilmelding fra Steam, flere som får denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 26. september 2020 Del Skrevet 26. september 2020 Det er ikke det at du starter simmen igjen før den har avsluttet (veldig treg der)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Sander Johansen Skrevet 26. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 26. september 2020 Skal prøve Andrew, 10 min? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Sander Johansen Skrevet 26. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 26. september 2020 Fant feilen. Når jeg starter programmet så sier den at den starter...men så skjer intet. Utålmodige meg klikker da enda en gang og den starter etterhvert og jeg får feilmeldingen 😉 Men nå har jeg restartet igjen på korrekt måte, men hvordan vet jeg om jeg har den nye patchen? Det står fortsatt 1.8.3.0. Nevner at simmen har stått på i minst 15 min før restart så det burde være god tid til å laste ned en patch (har 500Mb linje) Beklager maset 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 26. september 2020 Del Skrevet 26. september 2020 Haha, ja sånn kan det og gjøres, done that. Jeg har mishandlet simmen og PC'en steinhardt i dag pga scenery design, så jeg får vel selv la den hvile litt og se om det kommer en patch. Jeg har Steam versjon og er pålogget hele tiden, så får beskjed av Steam regner jeg med, men ikke sikker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 26. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 26. september 2020 1.8.3.0 her og skal det ha kommet noe nyere ? Har sjekket rundt men finner ikke noe og pc har stått på i en par døgn nå med et par raske restarter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 26. september 2020 Del Skrevet 26. september 2020 Tror nok det vil komme en annonsering på Steam først for min del, som det gjør med togsimmer og med spillene mine der.😇 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Sander Johansen Skrevet 26. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 26. september 2020 På siste melding på side 1 skrev Varvik at det var kommet ny, kanskje jeg som har misforstått noe ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 26. september 2020 Del Skrevet 26. september 2020 Lytte til simmen... 😄 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 29. september 2020 Del Skrevet 29. september 2020 Ny patch ute nå, laster ned.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Sander Johansen Skrevet 29. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 29. september 2020 Har du testa den? Jeg får av en eller annen grunn ikke MSFS til å søke etter upgrades.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 29. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 29. september 2020 skal komme når du restarter simmen men hører det er litt kø så muligens du må vente på rushet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Sander Johansen Skrevet 29. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 29. september 2020 Har fått det til nå, tror det hadde med å gjøre at jeg ikke hadde Steam påskrudd, my bad 😅 Det viktigste for meg i denne patchen var å få kontrollen over Sensivity slik at controlinputs er smoothe, istedetfor som hammerslag (kunne stort sett bare fly på AP.... 😱😅) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 29. september 2020 Del Skrevet 29. september 2020 På 17.9.2020 den 21.18, Kjetil Håvan skrev: Spikes/hull i terreng, og vann på stolper? Vil det si at de fremdeles ikke har fikset noe av dette?? Ser fortsatt avvik i terrenget, bl.a rundt Bergen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 31. oktober 2020 Premium Medlem Del Skrevet 31. oktober 2020 NY UPDATE NÅ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 31. oktober 2020 Premium Medlem Del Skrevet 31. oktober 2020 Nå igjen?! Det er en hotfix skjønner jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 31. oktober 2020 Premium Medlem Del Skrevet 31. oktober 2020 I svarte??! Største hotfixen jeg har vært borti iallefall! LoL. 😆 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nergaard Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 Hmm...merkelig den ble lastet ned i MS Store. Men ingenting skjedde i preloaden i selve simen. Slik det har hendt med de andre patchene når de har blitt installert 🤨 Noen som vet hvor jeg kan finne ut om den er blitt installert riktig? Hvilken versjon jeg kjører? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 31. oktober 2020 Premium Medlem Del Skrevet 31. oktober 2020 2 timer siden skrev Jan Nergaard: Hmm...merkelig den ble lastet ned i MS Store. Men ingenting skjedde i preloaden i selve simen. Slik det har hendt med de andre patchene når de har blitt installert 🤨 Noen som vet hvor jeg kan finne ut om den er blitt installert riktig? Hvilken versjon jeg kjører? Siste Patch: 1.10.8.0 Oppe i høyre gjørne i Welcome. Dobbelklikk på den fargede jorden, der står det THITHERALARM9 1.10.8.0 som er siste versjon. Men det fulgte med problemer der også. Du kan ikke skjifte fly i containeren.🤢🤢🤢 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nergaard Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 17 timer siden skrev Steinar Bakke.: Siste Patch: 1.10.8.0 Oppe i høyre gjørne i Welcome. Dobbelklikk på den fargede jorden, der står det THITHERALARM9 1.10.8.0 som er siste versjon. Men det fulgte med problemer der også. Du kan ikke skjifte fly i containeren.🤢🤢🤢 Ok, takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Ville vært kjekt om det ble opprettet en ny tråd for hver nye patch, og avspikre den forrige, så blir det lettere å følge med. Har 1.10.8.0 her, ingen trær, hoppende fly, så sletter nå hele greia og håper det går et tog (TSW2) i stedet... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.