Gå til innhold

REX weatherforce, igjen...


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Jeg har desverre mistet troa på weatherforce fra REX. Det tok dem over 2 år å fikse den til p3d. Enda vet jeg ikke om den er brukbar, og jeg gidder ikke sjekke heller. Den var en stor flopp i mine øyne!

At den er så mye bedre enn default,nå som MSFS forbedrer den som er hele tiden, det tviler jeg på. No go for meg iallefall!

http://rexsimulations.com/weatherforce.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Føler nå det ja og det er meldt fra over hele linjen
Stemmer vind og vær på usiden hos deg
Været treffer som regel ganske bra når jeg starter f.eks i går fra Ålesund til Tromsø
Fint vær litt vind i ålesund så på forhand at jeg ville passere shitvær og en del vind i nord trøndelag men den kom aldri hadde samme vær hele veien til Tromsø
Og ja jeg kjørte live weather det eneste som ikke var high var at jeg flyr Group

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Er en fiks på gang der de ser på været

PATCH #2 HIGHLIGHTS (full patch notes will be released with the patch)

  • Performance improvements
  • ATC updates
  • UI updates
  • Aerodynamic updates
  • Aircraft updates
  • Cockpit visuals and animation updates
  • General aviation system updates
  • General aviation avionic updated
  • Airliner system updates
  • Airliner avionic updates
  • Live Weather updates – (e.g. 225/3kt wind fixed, persistency fixed, etc.)
  • Upgraded multiplayer servers
  • Marketplace updates
  • Content Manager updates
  • Localization updates
  • Accessibility updates
  • Camera updates
  • Bush Trip updates (e.g. completion trigger fixed/Completionist achievement fixed)
  • World updates
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

REX Weather Force - Compatible with Sim Update 10 -Saturday, September 24, 2022.

Hvordan er erfaringene etter disse update , er default( MSFS 2020 live weather) like bra ? Savner enda toppskyer under kraftig tordenvær , hvor jeg måtte navigere rundt toppene / colonimbus skyer i 35/40 tusen fot. ( hadde dette i FSX med Active Sky). 

Er dette noe som kommer etter hvert i MSFS 2020 ? , ser at etter siste oppdatering i MSFS, er skyer i høyden mye bedre simmulert ( men ikke toppskyer /colonimbus skyer ) 

 

Endret av Kenneth Sivertsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

REX er på salg, så jeg kjøpte den i går. Jeg lastet været og satt opp innflyving til OSL med FSi2020. Har aldri vært fornøyd med REX sin værgenerator i P3D, men denne gangen lastet den det drittværet som var i RL på en overbevisende måte. Grått, lavt skydekke, sludd og regn. 
Ikke forsøkt noe annet, så skal ikke påstå at den er bra i alle situasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte nettopp denne og er meget skuffet.  Det finnes ikke så mye som et snøkorn på bakken og her i Molde er det mye snø. Resten av været er ok. Skyene ser bra ut men metar stemmer ikke alltid.  Ser ut av vinduet og det er helt overskyet....men laster inn REX og det er noen få skyer på himmelen....

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...