Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 16. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 16. september 2020 Jeg har desverre mistet troa på weatherforce fra REX. Det tok dem over 2 år å fikse den til p3d. Enda vet jeg ikke om den er brukbar, og jeg gidder ikke sjekke heller. Den var en stor flopp i mine øyne! At den er så mye bedre enn default,nå som MSFS forbedrer den som er hele tiden, det tviler jeg på. No go for meg iallefall! http://rexsimulations.com/weatherforce.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 16. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 16. september 2020 Veldig enig Kjetil ................. de fikk ALDRI metar til å stemme ...blir overrasket hvis det plutselig skjer nå Men det så pent ut det skal de ha ...er vel det ms har bite på 😉 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 16. september 2020 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 16. september 2020 Det er nok enkelt å få det til å se pent ut i reklamestunts. 😂 Men den melkekua deres er jeg ikke med på denne gangen, ikke før det kommer reviews som er helt tydelig på at dette er mye bedre enn default. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Tror ikke jeg kommer til kjøre noe ekstra vær i MSFS. Kommer til å forsøke å holde simmen mest mulig clean, bortsett fra noe fly og flyplasser. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 16. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 16. september 2020 Fungerende værgenerator er et must men liker ikke den jeg har sett fra REX , Hifi (Active sky)sin var MYE bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Er det problemer med den integrerte værmotoren i MSFS? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 16. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 16. september 2020 Føler nå det ja og det er meldt fra over hele linjen Stemmer vind og vær på usiden hos deg Været treffer som regel ganske bra når jeg starter f.eks i går fra Ålesund til Tromsø Fint vær litt vind i ålesund så på forhand at jeg ville passere shitvær og en del vind i nord trøndelag men den kom aldri hadde samme vær hele veien til Tromsø Og ja jeg kjørte live weather det eneste som ikke var high var at jeg flyr Group Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 OK, har ikke tenkt så mye over det. Hakke flydd så mye lokalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 16. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 16. september 2020 sjekk værkartet før du hopper inn og se om det stemmer på turen ta gjerne en tur på yr.no eller windy for å sammenligne vær og wind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 16. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 16. september 2020 Er en fiks på gang der de ser på været PATCH #2 HIGHLIGHTS (full patch notes will be released with the patch) Performance improvements ATC updates UI updates Aerodynamic updates Aircraft updates Cockpit visuals and animation updates General aviation system updates General aviation avionic updated Airliner system updates Airliner avionic updates Live Weather updates – (e.g. 225/3kt wind fixed, persistency fixed, etc.) Upgraded multiplayer servers Marketplace updates Content Manager updates Localization updates Accessibility updates Camera updates Bush Trip updates (e.g. completion trigger fixed/Completionist achievement fixed) World updates 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Dette der bra ut. Rune_G Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Gjorde 1.8.3.0 noe forbedring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 17. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 17. september 2020 Virker som de har produsert mere feil en fixhttps://forums.flightsimulator.com/c/self-service/bugs-issues/159 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 17. september 2020 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 17. september 2020 9 timer siden, Robert Hulthin skrev: Virker som de har produsert mere feil en fixhttps://forums.flightsimulator.com/c/self-service/bugs-issues/159 Upps. Bummer! Håper de hotfixer dette fortere enn svint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Sivertsen Skrevet 27. oktober 2022 Del Skrevet 27. oktober 2022 (endret) REX Weather Force - Compatible with Sim Update 10 -Saturday, September 24, 2022. Hvordan er erfaringene etter disse update , er default( MSFS 2020 live weather) like bra ? Savner enda toppskyer under kraftig tordenvær , hvor jeg måtte navigere rundt toppene / colonimbus skyer i 35/40 tusen fot. ( hadde dette i FSX med Active Sky). Er dette noe som kommer etter hvert i MSFS 2020 ? , ser at etter siste oppdatering i MSFS, er skyer i høyden mye bedre simmulert ( men ikke toppskyer /colonimbus skyer ) Endret 27. oktober 2022 av Kenneth Sivertsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 27. desember 2022 Del Skrevet 27. desember 2022 REX er på salg, så jeg kjøpte den i går. Jeg lastet været og satt opp innflyving til OSL med FSi2020. Har aldri vært fornøyd med REX sin værgenerator i P3D, men denne gangen lastet den det drittværet som var i RL på en overbevisende måte. Grått, lavt skydekke, sludd og regn. Ikke forsøkt noe annet, så skal ikke påstå at den er bra i alle situasjoner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Martinsen Skrevet 28. desember 2022 Del Skrevet 28. desember 2022 Vil REX fjerne islagte fjorder og vann også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 28. desember 2022 Del Skrevet 28. desember 2022 2 timer siden skrev Raymond Martinsen: Vil REX fjerne islagte fjorder og vann også? Det går jeg ut ifra. Er kun med live weather du får islagte fjorder. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eddie6413 Skrevet 7. januar 2023 Del Skrevet 7. januar 2023 Kjøpte nettopp denne og er meget skuffet. Det finnes ikke så mye som et snøkorn på bakken og her i Molde er det mye snø. Resten av været er ok. Skyene ser bra ut men metar stemmer ikke alltid. Ser ut av vinduet og det er helt overskyet....men laster inn REX og det er noen få skyer på himmelen.... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 9. januar 2023 Del Skrevet 9. januar 2023 Snø i Molde er vel unntaket heller enn regelen, men at den laster feil vær er dårlig. Jeg har sett flere YT videoer, og der har været vært bra modellert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.