Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 15. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 15. september 2020 Endelig... Mitt første flyplass/scenery ever. 🙂 Håper den funker hos alle som ønsker å prøve den. Den funker hos meg iallefall. Stedet kjenner jeg ganske godt, da jeg har vært med å flydd inn dit in real life flere ganger. https://flightsim.to/file/514/verdal-vukku-bushstrip 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 15. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 15. september 2020 Tusen takk, det var en koselig liten plass ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 15. september 2020 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 15. september 2020 Takk for kompliment! 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 15. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 15. september 2020 nice 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tormod Nordskog Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Ser veldig fin ut, koselig med sånne plasser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Fant en oversikt over striper i Norge. Nedlagte og aktive. Vet ikke hvor oppdatert den er, men her er det mye en driftig designer kan hive seg over 🙂 Fikk laget en CSV og konvertert litt data i Excel, så HER er en oversikt for de som måtte ønske det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 16. september 2020 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 16. september 2020 4 timer siden, Frank Kristiansen skrev: Fant en oversikt over striper i Norge. Nedlagte og aktive. Vet ikke hvor oppdatert den er, men her er det mye en driftig designer kan hive seg over 🙂 Fikk laget en CSV og konvertert litt data i Excel, så HER er en oversikt for de som måtte ønske det. Kult. Jeg ser gjerne på saken. Nå er jeg jo i gang! :-) Joda bushstripa i vukku er aktiv, i den grad man kan si så små striper er aktive. Det står fremdeles fly i hangaren der, og det er noe yngre gutter som driver den så vidt jeg vet , og det står to fly der fast. Jeg og kameraten min med Savannahen, vi bada nede ved elva der sist vi fløy dit. Moro. 😆 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Begynte å gå gjennom listen i forhold til det som allerede finnes i simmen, og det er overraskende mye som faktisk finnes der allerede, men jeg har ikke vært inne på hvert enkelt sted og sjekket - bare sjekket hvilke ICAO-koder som allerede finnes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Testet området for noen minutter siden. Kanon! Utrolig morsomt å fly nedover elva med "bushfly" i noen meter over vannet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 16. september 2020 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 16. september 2020 2 timer siden, Arild_Pedersen skrev: Testet området for noen minutter siden. Kanon! Utrolig morsomt å fly nedover elva med "bushfly" i noen meter over vannet:) Takk for tilbakemelding! 🙂 Det er flere ting jeg skal gjøre. Lage noen custom modeller i blender, bla for siloer og gårdsbygninger ++ generelt. Så ser jeg at vukku ble "star" airport i simmen (+ noen andre småting jeg skal fikse med det samme), det skal også fikses. Så det kommer en versjon 1.1 av vukku. Allerede er jeg godt på vei med å lage Skogn flystripe. Men custom modeller skal inn både der og i vukku før jeg releaser. Så det vil ta litt mer tid, ettersom blender er ny for meg. 🙂 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.