Gå til innhold

ENVU Verdal Vukku bushstrip


Kjetil Håvan

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Endelig... Mitt første flyplass/scenery ever. 🙂
Håper den funker hos alle som ønsker å prøve den. Den funker hos meg iallefall.

Stedet kjenner jeg ganske godt, da jeg har vært med å flydd inn dit in real life flere ganger.

https://flightsim.to/file/514/verdal-vukku-bushstrip

 

 

Microsoft Flight Simulator Screenshot 2020.09.15 - 21.58.03.08.jpg

Microsoft Flight Simulator Screenshot 2020.09.15 - 22.00.13.83.jpg

Microsoft Flight Simulator Screenshot 2020.09.15 - 22.00.44.92.jpg

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

4 timer siden, Frank Kristiansen skrev:

Fant en oversikt over striper i Norge. Nedlagte og aktive. Vet ikke hvor oppdatert den er, men her er det mye en driftig designer kan hive seg over 🙂 

Fikk laget en CSV og konvertert litt data i Excel, så HER er en oversikt for de som måtte ønske det.

Kult. Jeg ser gjerne på saken. Nå er jeg jo i gang! :-)
Joda bushstripa i vukku er aktiv, i den grad man kan si så små striper er aktive.
Det står fremdeles fly i hangaren der, og det er noe yngre gutter som driver den så vidt jeg vet , og det står to fly der fast.

Jeg og kameraten min med Savannahen, vi bada nede ved elva der sist vi fløy dit. Moro. 😆

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
2 timer siden, Arild_Pedersen skrev:

Testet området for noen minutter siden. Kanon!

Utrolig morsomt å fly nedover elva med "bushfly" i noen meter over vannet:)

Takk for tilbakemelding! 🙂

Det er flere ting jeg skal gjøre. Lage noen custom modeller i blender, bla for siloer og gårdsbygninger ++ generelt. Så ser jeg at vukku ble "star" airport i simmen (+ noen andre småting jeg skal fikse med det samme), det skal også fikses. Så det kommer en versjon 1.1 av vukku. Allerede er jeg godt på vei med å lage Skogn flystripe. Men custom modeller skal inn både der og i vukku før jeg releaser. Så det vil ta litt mer tid, ettersom blender er ny for meg. 🙂

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...