Full Member Tor Arild Danielsen Skrevet 15. september 2020 Full Member Del Skrevet 15. september 2020 Jeg er en av de som ikke har kjøpt MSFS2020 enda, men jeg følger interessert med, og er imponert over det jeg ser. Det hadde vært moro om noen kunne legge ut et par bilder av hjemmeflyplassen min, ENSN,, og Skien by. På forhånd takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jabrak Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Dette er ikke mine trakter, men tror jeg har funnet rette flyplass og by 🙂 Håper disse er det du ville ha. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Full Member Tor Arild Danielsen Skrevet 15. september 2020 Forfatter Full Member Del Skrevet 15. september 2020 Takk skal du ha! Det var akkurat det jeg ønsket. Ser at noe er bedre enn P3d v5 med tilleggscenery, men mye mangler her også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.