Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 15. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 15. september 2020 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 15. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 15. september 2020 Det var jo en fin tur! Det er jo ikke så ill med ferskvann på søyler her. Rart... Jeg fløy en tur i området rundt Voss, og der ser det (unnskyld uttrykket) helt for jæv*&% ut. Fjorden ligger på en topp nede i dalen, og terrenget er temmelig blurry, flere hull i terrenget, og ferskvann på søyler. Håper virkelig Asobo får skikk på en del hull og vann på spikes i neste update! 🤣 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 15. september 2020 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 15. september 2020 Så jo bra ut var heldig med den 😉 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Aalberg Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Flott Video av et flott landskap. KJerra du flyr Robert, er den stabil mtp flightcontrols etc. Varierer veldig synes jeg fra flytype til flytype. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 15. september 2020 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 15. september 2020 JA virket veldig bra denne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 15. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 15. september 2020 1 time siden, Morten Aalberg skrev: Flott Video av et flott landskap. KJerra du flyr Robert, er den stabil mtp flightcontrols etc. Varierer veldig synes jeg fra flytype til flytype. Jeg har hatt 3 real mikro og LSA piloter som flyr både vl3 evolution, og CTLS hjemme hos meg og prøvd disse i MSFS. De skryter uhemmet av iallefall disse to flya. De er nesten helt som virkelig versjonene mener de! Jeg stussa litt om de tulla, men de hevdet å være dønn seriøse! De er ikke like å fly i virkeligheten heller, så mye vet jeg også. Det varierer nok en god del mellom flytypene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.