Gå til innhold

VFR fs2020 LISTA -STAVANGER


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Det var jo en fin tur! Det er jo ikke så ill med ferskvann på søyler her. Rart...
Jeg fløy en tur i området rundt Voss, og der ser det (unnskyld uttrykket) helt for jæv*&% ut. Fjorden ligger på en topp nede i dalen, og terrenget er temmelig blurry, flere hull i terrenget, og ferskvann på søyler.
Håper virkelig Asobo får skikk på en del hull og vann på spikes i neste update! 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
1 time siden, Morten Aalberg skrev:

Flott Video av et flott landskap.

KJerra du flyr Robert, er den stabil mtp flightcontrols etc. Varierer veldig synes jeg fra flytype til flytype.

Jeg har hatt 3 real mikro og LSA piloter som flyr både vl3 evolution, og CTLS hjemme hos meg og prøvd disse i MSFS. De skryter uhemmet av iallefall disse to flya. De er nesten helt som virkelig versjonene mener de!
Jeg stussa litt om de tulla, men de hevdet å være dønn seriøse!
De er ikke like å fly i virkeligheten heller, så mye vet jeg også. Det varierer nok en god del mellom flytypene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...