Kenneth Aaslund Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Har et problem, som sikkert ikke er et problem alikevel Når jeg prøver å fly solo fra feks engm så skjer det ingen verdens ting, trykker på fly knappen, men uten noe respons. Har lagt inn departure og arival airport, valgt fly og ingen verdens ting skjer, er det noe jeg gjør feil? Må jeg gå igjenom flytraining først eller er det bare jeg som er skikkelig dum her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 15. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 15. september 2020 Du har nok et problem du må nok på skolebenken først da følgene kan bli store ved uriktig bruk Tuller bare med deg , er fly knappen blitt skikkelig gul ikke tonet ned så skal det bare være å fly den blir hvir i det du legger musen på den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Aaslund Skrevet 15. september 2020 Forfatter Del Skrevet 15. september 2020 Flyknappen er gul ja, men når jeg trykker på den skjer det ingen verdens ting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 15. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 15. september 2020 Hva som er feil da vet jeg ikke hvis ikke musa din har gått til streik Den virker jo tydligvis andre plasser så lite trolig velger du departure fra en plass så skal det virke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Aaslund Skrevet 15. september 2020 Forfatter Del Skrevet 15. september 2020 Musa funker som den skal ja, veit ikke selv heller, var derfor jeg lagde innlegg, departure funker ikke uansett hva jeg gjør, får flydd når jeg gjør challenge eller flight school da, så noe flytid har jeg da i det minste 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 Hei Fant du løsning på dette, fikk min simulator i går og sliter med det samme problemet. Får flydd challange og flight school. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Stene Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 Hadde samme problem sjøl, problemet kom etter oppgradering. Gikk den tunge vei og avinstallerte og installerte alt på nytt. Ok nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Erik Rambekk Skrevet 23. september 2020 Del Skrevet 23. september 2020 Har det samme problemet selv da jeg skal fly selv får jeg beskjed om at min co pilot flyr .hvordan får jeg deaktivert dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 23. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 23. september 2020 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.