Vetle T. Fosse Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 Hei. Jeg ser så smått på å detaljere et område i Stavanger, men sliter litt med prosessen rundt det. Hvordan kan man 3d-detaljere ett område? Jeg har fulgt beskrivelsen til han her karen i denne og lignende videoer men det er vel stort sett kun enkelbygninger, ikke områder. Ser fort at prosessen for å lage eksempelvis Kristiansand eller Stavanger fort da kan bli svært omfattende? : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 https://80.lv/articles/how-to-add-google-maps-3d-data-into-blender/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle T. Fosse Skrevet 14. september 2020 Forfatter Del Skrevet 14. september 2020 (endret) Oooh. Takk takk Ser jo ut som samme prosessen som den første linken jeg viste til. Det jeg fort ser kan bli problematisk her er oppløsningen, at den ikke blir god nok dersom man må zoome ut for å få ett større område. Stemmer ikke det? Endret 14. september 2020 av Vetle T. Fosse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.