KapteinWestad Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 Jeg har lagt merke til at det ikke går an å velge approach- og departure-typer i menyen på en flyplass jeg driver å tester med. Jeg har heller ikke krysset det av på "To Delete". Noen som har noen innspill? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 Er vel tvilsomt om de forsøker å finne opp ALT kruttet på nytt, så mye kan vel hentes fra SDK'n til P3D ved å legge inn XML direkte i prosjektet. Mye interessant info her. Men det ser ut som det ligger ytterligere info i XML-filene til MSFS, så det er ikke brått sikkert det kan brukes. Spesifikt for frekvenser så kan kanskje dette benyttes. Dette er langt ut over min erfaring med XML og SDK, så bare et forslag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WF971 3/4 Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 Terminal WPs kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KapteinWestad Skrevet 14. september 2020 Forfatter Del Skrevet 14. september 2020 14 minutter siden, WF971 3/4 skrev: Terminal WPs kanskje? Har også markert Terminal WPs på en annen flyplass, men der fungerer det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WF971 3/4 Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 1 minute ago, KapteinWestad said: Har også markert Terminal WPs på en annen flyplass, men der fungerer det Har det vært approaches på denne flyplassen -før- du begynte å redigere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KapteinWestad Skrevet 14. september 2020 Forfatter Del Skrevet 14. september 2020 1 minutt siden, WF971 3/4 skrev: Har det vært approaches på denne flyplassen -før- du begynte å redigere? Ja, når jeg fjerner den fra community folder dukker det opp igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KapteinWestad Skrevet 14. september 2020 Forfatter Del Skrevet 14. september 2020 Da fant jeg ut av problemet! Det var feil heading på rullebanen, så det fjerna all approach/arrival data! Men takk for hjelp uansett Frank og WF971! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.