Gå til innhold

Små feedbacks på 'nytt' forum


SkyKaptn

Anbefalte innlegg

Hei. Mange små fine endringer i det siste fra oppgradering av forum-engine. 
Jeg ønsker å påpeke en liten ting, det at redigering er låst om det går for lang tid. I mitt tilfelle var det 11 minutter. Ingen hadde postet etter meg. Jeg skulle bare poste inn et NB og redigere et krøkkete språk, så det var litt overkill med en helt ny post.

Edit: Testing, etter 4 minutter

Endret av SkyKaptn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS. Jeg syns det er helt greit med låsing av postene så man ikke går glipp av info om noen endrer på ting i postene over. Men litt wiggle room trengs. Førsteposten kan gjerne være redigerbar om man har funnet en løsning på ting&tang for å gjøre løsningen godt synlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spurt utvikler om denne utfordringen og fikk et par tips. Prøvde å følge råd, men fant ikke igjen de settings det refererte til.
Det kunne ha noe å gjøre med språkvalg da forumet har både norsk og engelsk versjon.
Er ikke ferdig med saken, men har ikke tid til å dykke lenger inn i det før neste uke, men fint om jeg kunne fått en tilbakemelding fra noen som ikke får time stamp på sine poster vedr. dette med språkvalg.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå merke til en ting. Dersom jeg har Engelsk som språk, så virker det som om datostempling vises konsekvent. Skifter jeg til Norsk dukker problemet opp. 

Feks: i denne tråden så ser jeg datostempling på alle poster dersom språk er satt til Engelsk. Dersom jeg skifter til Norsk er det ikke dataostempling på Tom sin post og postene tilbake:

1992039978_ScreenShot2020-09-18at12_19_55.png.0baa3d2b0143f887479a52ce01c51142.png

 

 

 

1467008797_ScreenShot2020-09-18at12_20_14.png.185d8671220ad7788c81b4086580dc27.png

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...