Morten Isaksen Skrevet 13. september 2020 Del Skrevet 13. september 2020 Vet ikke om dette er kjent for dere, men jeg kom over dette programmet i dag som har version 0.6.32 Skal fungere med msfs 2020 og de andre simmene. https://simtoolkitpro.co.uk/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doc3d Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 (endret) Jeg har også dette installert, men det har vært litt hit&miss om jeg får det til å fungere. Noen ganger registrerer det simmen, andre ganger ikke. Har ikke funnet ut av logikken i det enda, bare testet det veldig kjapt, men det virker som et veldig godt støtteprogram, lettere å finne frekvenser, ICAO ect. edit: det kan også legge inn ruter direkte fra f.eks Simbrief Endret 14. september 2020 av Doc3d Tilleggsinfo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 14. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 14. september 2020 Sett på den mye bra der men værinfo er det dårlig med Fs2020 er vel heller ikke helt oppdatert der enda ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.