Gå til innhold

msfs marketplace


Tormod Nordskog

Anbefalte innlegg

Fikk svar på en løsning av våre problemer i Markedplace, virker perfekt for meg og det kommer det til og gjøre også for dere, ha en flott lørdags kveld

 

Open your Steam client.

Click on the option named Steam present in the upper left side of the window. From the drop-down box select Settings to open the Settings interface.

Once the Settings are opened, click on the In-Game tab present on the left side of the screen. Here you will see a checkbox stating “ Enable the Steam Overlay while in-game ”. Make sure it is checked. You can also check if you are pressing the correct Overlay shortcut keys. You can also change them if you want.

Now click on the Library tab present at the top of the window. The games that are installed in your computer will be listed here. Right-click on the game in which the overlay isn’t working and select Properties.

Here you will see another checkbox stating “ Enable the Steam Overlay while in-game ”. Make sure it is checked.

Re-launch Steam and check if the overlay is working in that desired game.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga erfaring med Train Sim, foretrekker jeg å kjøpe DLC'er mest mulig utenom Steam, da de ofte blir først oppdatert/moddet. Jeg har Steam versjon av FS2020, men kjøpte ENVA gjennom Simmarket, som jeg syns er et ryddig sted, og flinke til å oppdatere. Fryktet at installeren ikke skulle finne min FS2020, men det skled inn på rappen. Så jeg kommer til å kjøpe EKCH og fra Simmarket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...