cptseiersten Skrevet 10. september 2020 Del Skrevet 10. september 2020 Rakk en kjapp tur før jobb i dag, og ville da teste ENSD. Flott scenery og topp stemning! Takk til Hr. Winther😃 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 10. september 2020 Del Skrevet 10. september 2020 Hvilke versjon av FS2020 har du? Jeg savner 172'en med steam gauges - kun G1000 hos meg (har standard versjonen). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 10. september 2020 Del Skrevet 10. september 2020 Mener den ligger i deluxe og premium delux versjonene. Altså ikke i standard versjonen. Der finnes bare G1000 utgaven. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 11. september 2020 Forfatter Del Skrevet 11. september 2020 Har premium deluxe ja. Er nok det flyet jeg er mest fornøyd med i simmen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cropduster81 Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 Flott scenery og bilder! Innkjøp av tillegg scenery kommer til å bli betraktelig redusert for min del fremover. Synes kvaliteten på det som ligger som default er så bra at det blir nok ikke mange innkjøp fremover. Nå ser det og ut for å være mange flere muligheter for enkeltpersoner til å "tweake" default scenery, som vel er tilfellet her? Hvis man kombinerer dette med mods av typen "zibo" kan dette bli en billig simulator :). 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.