Gunnar van der Meeren Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Bergen og Trondheim (godt blandet). Det begynner virkelig å komme seg nå. Klarte til og med å plukke ut huset mitt, selv om dette ikke stemmer helt med virkeligheten. Litt rart med båter langs kai og i båtforeninger som er delvis nedsunket (det er jo ingen 3D modeller). Nå håper jeg bare at noen tar tak i bygningene på Flesland. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 10. september 2020 Forfatter Del Skrevet 10. september 2020 (endret) Det forekommer meg at elevation data ikke er helt korrekt. Synes at høydeforskjeller så bedre ut i P3D. Jeg reagerte spesielt etter en tur fra ENHD/Karmøy hvor øyer og deler av terrenget så ut som pannekaker fra luften. Jeg har de fleste innstillinger satt til High og Ultra i oppsettet (ingen på medium eller lavere). Dersom man ser på bildene fra Trondheim (hvor Munkholmen er synlig), så ser man litt av det som jeg sikter til. Det er også mørke render rundt holmer og skjær med noen udefinerte bølgemønstre. Endret 10. september 2020 av Gunnar van der Meeren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianmo Skrevet 13. september 2020 Del Skrevet 13. september 2020 slik ser det ikke ut hos meg, er dette noe vi andre ikke har tilgang til ennå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 13. september 2020 Forfatter Del Skrevet 13. september 2020 5 timer siden, stianmo skrev: slik ser det ikke ut hos meg, er dette noe vi andre ikke har tilgang til ennå? Trondheim by har en egen pakke blant disse, og Bergen har en fix for kraterene. Sjekk denne posten til Augustin: https://flightsim.no/forum/topic/81837-liste-over-norske-sceneries-i-msfs-2020/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 15. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 15. september 2020 Det er vel ikke perfekt, men likevel en million ganger bedre enn P3D. Synes jeg da. 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 15. september 2020 Forfatter Del Skrevet 15. september 2020 44 minutter siden, Kjetil Håvan skrev: Det er vel ikke perfekt, men likevel en million ganger bedre enn P3D. Synes jeg da. 🙂 Dette er nok den beste flysimulatoren i sin opprinnelige form som jeg har hatt (defaultutgaven av P3D var ikke i nærheten av dette). Så får vi bare håpe på at tredjepartsutviklerene og de mange som lager freeware får boltre seg 😊 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 15. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 15. september 2020 1 time siden, Gunnar van der Meeren skrev: Dette er nok den beste flysimulatoren i sin opprinnelige form som jeg har hatt (defaultutgaven av P3D var ikke i nærheten av dette). Så får vi bare håpe på at tredjepartsutviklerene og de mange som lager freeware får boltre seg 😊 Det er sant. Vi får håpe Asobo/MS tar tak i stolpevannene, blurry texturer, og litt bedre mesh flere steder i neste update. Samtidig hevdes det at de jobber med watermasks også, for å kunne se for eksempel korallrev og grunner, der hvor det er det. Det blir saker. 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Jeg ser omtrent null behov for de gamle fotosceneryene om watermasks kommer. Har laget et lite ENLI scenery og savner ikke mine to foto der overhodet. Er alt forbi AoN versjonen med en sølle flatten/exclude og lånte MIL hangarer fra Jo sitt ENVA. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.