Jabrak Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Har kjørt meg fast og trenger tips. Har FS Premium De Luxe - kjøpt via Steam. Simulatoren fungerer greit - men med de kjente rapporterte feil. Jeg så derfor frem til oppdatering 3.9. Men den blir ikke lastet ned. Har fulgt alle kjente råd fra Microsoft og Steam - søkt på nettet etter tips. Har reinstallert fire ganger og etter beste evne slettet evt gjenværende filer. Den etterlengtede oppdateringen blir fremdeles ikke lastet ned/installert. Noen som kjenner til problemet - eller enda bedre - en løsning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Har og Steam versjonen, fikk nyeste patch i går. Prøv "validate files" ett eller annet sted i steam appen, har for min del fått Train Sim i orden nå og da ved å bruke validate. Men vit at da går alt custom i dassen; man blir resatt til default. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jabrak Skrevet 9. september 2020 Forfatter Del Skrevet 9. september 2020 Takker for tipset, Andrew. Regner med det er denne du mener: "sjekk etter feil i spillfiler" ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jabrak Skrevet 12. september 2020 Forfatter Del Skrevet 12. september 2020 Er oppe og går - med rette versjon! 😀 Er ikke helt klar over hva som var problemet eller hva som til slutt løste det. Det viktigste er at det er løst. Utsikten mot hjemlige trakter er fantastisk!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.