BJM62 Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 (endret) Fant en C-47 her. Ferdig med flyvingen for ikveld. Men kanskje andre vil prøve den? Tenk dere formasjonsflyving over Normandy... http://www.allflightmods.com/microsoft-flight-simulator-2020/douglas-c-47-skytrain-aircraft/ Endret 9. september 2020 av BJM62 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 13. september 2020 Del Skrevet 13. september 2020 (endret) Dette er vel Manfred Jahn sin C-47. Jeg installerte denne. Så greit ut, men en del funksjoner virket ikke. Så crashet simulatoren. Til slutt måtte jeg ta den ut igjen. Manfred får nok denne til å fungere greit til slutt, så jeg kommer til å følge med på utviklingen Endret 13. september 2020 av Gunnar van der Meeren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 13. september 2020 Del Skrevet 13. september 2020 Så er C-47 installert igjen. Jeg fant ut hva som gikk galt ved forrige installasjon. Ser veldig bra ut til å være freeware. Jeg skal også prøve å få tak i et paintkit til denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BJM62 Skrevet 13. september 2020 Forfatter Del Skrevet 13. september 2020 Takk for tilbakemelding. Har jobbet skift de siste dagene og ikke hatt tid til noe flyving. Men imorgen prøver jeg denne også. 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 14. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 14. september 2020 Grusom lyd på det i videoen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tormod Nordskog Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Når jeg prøver og starte den med ctrl+e slutter msfs og virke, men den ser jo fin ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.