Gunnar van der Meeren Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Flere av dere har vel allerede sett denne youtube videoen om hvordan man endrer på scenery i MSFS2020. Men veldig interessant. Jeg, for min del, har til gode å finne ut hvordan man lager repaintshttps://www.youtube.com/watch?v=ZdCP11rqpVk&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3DR7j0Q-JuDTI5YpeyCaMJoRtDqaY158nE39gNJL4266rd84j3H8OQWgo 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 9. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 9. september 2020 Bare søkte litt og fant 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 10. september 2020 Del Skrevet 10. september 2020 21 timer siden, Gunnar van der Meeren skrev: Flere av dere har vel allerede sett denne youtube videoen om hvordan man endrer på scenery ... Men hvordan legge man korrekt inn flyplassene? Muligens omhandlet et annet sted i dette forumet, men jeg synes det jeg har sett er litt forvirrende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.