Inge Jenstad Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Jeg tror dette emnet har vært diskutert før, men finner ikke igjen noen løsning eller kommentarer. Rundt om i Norge står det rene "vulkaner" (små riktig nok) opp av terrenget. Etter som jeg kan erindre så har dette noe med elevasjon å gjøre. Blir dette korrigert i senere oppdateringer, eller finnes det tiltak allerede. Hva med veier som går rett gjennom hus? OG; - oppe i venstre hjørne står det en del info i rødt som jeg gjerne skulle ha fjernet. Tiltak? Finnes sikkert tips her i dette forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 9. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 9. september 2020 Er et problem fra bing og som alebo må få tatt tak i ...de har litt å rydde opp i 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.