Sondre K Andreassen Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Da har jeg tatt for meg en liten mikroflystripe ved Steinkjer i Trøndelag. Velkommen til Henning flyplass, en fin liten stripe for VFR flygere. Download - Henning Flyplass 3 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk333 Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 ser veldig realistisk ut! har du noe video av den på YouTube? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre K Andreassen Skrevet 8. september 2020 Forfatter Del Skrevet 8. september 2020 Har ikke noen video nei. Mulig jeg kan få fiksa en til i morra, men kan ikke love noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WF971 3/4 Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 (endret) Veldig bra!! Du har ikke et ønske om å få med gårdsbygningen på Øian eller litt hus i nærleika av Ler også? Sånn for å få hele småstripetriangelet komplett Jeg tenkte prøve meg på begge to like etter de nåværende prosjektene, men jeg har ingen modelleringsevne akkurat for tiden. Endret 9. september 2020 av WF971 3/4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre K Andreassen Skrevet 9. september 2020 Forfatter Del Skrevet 9. september 2020 Mulig jeg kan se på det etterhvert, men det blir nok ikke med en gang. Har mye annet jeg holder på med, så scenery design er noe jeg kommer til å sitte med litt innimellom 😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 9. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 9. september 2020 Kult! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tormod Nordskog Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Var innom der i dag, veldig koselig sted og fint gjort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre K Andreassen Skrevet 9. september 2020 Forfatter Del Skrevet 9. september 2020 Takk skal du ha, setter pris på tilbakemeldinger 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 8. oktober 2020 Premium Medlem Del Skrevet 8. oktober 2020 Det er blitt et problem med Henning. Tror det kom etter den nye MSFS oppdateringen. Hvertfall hos meg er alt blitt hvitt også på dagtid, og selvlysende om natta. Fluoriscerende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Augustin Winther Skrevet 8. oktober 2020 Premium Medlem Del Skrevet 8. oktober 2020 Blitt hvitt hos meg også dessverre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Har dere satt OutputDir til scenery/global/scenery\ ? <AssetGroup Name="modellib"> <Type>ArtProj</Type> <Flags> <FSXCompatibility>false</FSXCompatibility> </Flags> <AssetDir>PackageSources\modelLib\</AssetDir> <OutputDir>scenery/global/scenery\</OutputDir> </AssetGroup> Det hjalp i alle fall på mine feil 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 9. oktober 2020 Premium Medlem Del Skrevet 9. oktober 2020 21 hours ago, Frank Kristiansen said: Har dere satt OutputDir til scenery/global/scenery\ ? <AssetGroup Name="modellib"> <Type>ArtProj</Type> <Flags> <FSXCompatibility>false</FSXCompatibility> </Flags> <AssetDir>PackageSources\modelLib\</AssetDir> <OutputDir>scenery/global/scenery\</OutputDir> </AssetGroup> Det hjalp i alle fall på mine feil 🙂 Ja jeg har ikke det problemet. Det er vel laget av Sondre her, så jeg kan ikke gjøre noe med det. Men jeg har uansett tenkt tanken på å lage en detaljert versjon av Henning flyplass, ettersom det er mikroflyplassen nærmest meg, og som jeg har nærmest forhold til. Jeg har masse detaljbilder fra flyplassen også. Jeg ser det nok litt ann. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.