Gå til innhold

pitch trim


Zodiac2007

Anbefalte innlegg

Eg har store problemer med pitch trimen.

når jeg setter på autopilot så plutselig går trimmen helt ned slik at nesen på flyet går rett til himmels og flyet mister fart og staller, får heller ikke regulert trimen på AP da dette skjer, må slå av AP før jeg får regulert trimen, men med det samme jeg setter på AP igjen så gå trimmen rett ned igjen. må fly en stund uten autopilot før problemet er borte.

Hadde ikke dette problemet i FSX.

Er dette vanlig oppførsel i FS2020? eller er det en bug?

holder på med en tur nå og satte på AP og fortsatte stigningen via den, men da den var kommet opp i 8000-9000 fot etter kansje 20 så begynte trimen å rote til og stallet hele flyet og fikk ikke trimen tilbake til normalt før etter flere minutter ved å ta av og på AP noen ganger og tilsutt fly noen minutter uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vell utfra hva du sier så er det en unote og ikke normal oppførsel.

Har merket det hver gang den siste uken + en gang tidligere da jeg måtte lande grunnet drivstoff mangek og jeg da skulle ioo igjen og jeg hadde bare en kort gressplen å ta av fra og måtte ha den fort opp for ikke treffe trær, da også gikk trimmen rett ned og nesen rett til himmels

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...