Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 5. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 5. september 2020 Ser ut for at Aerosoft konverterer ENVA til MFS. Se previews under. 8 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Ser meget bra ut dette her! Håper vi også får de andre flyplassene for Norge konvertert: Gardermoen Tromsø Hammerfest Alta 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Jan Gunnar Nystrøm Skrevet 5. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 5. september 2020 Dette kommer ganske snart iflg utvikler Jo Erlend Sund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 10 timer siden, Jan Reidar Storelvmo skrev: Ser meget bra ut dette her! Håper vi også får de andre flyplassene for Norge konvertert: Gardermoen Tromsø Hammerfest Alta og Bergen ☺️ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 ...og Stavanger når jeg tenker meg om 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 5. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 5. september 2020 Pleide også å ha en god versjon av Kjeller.... håper det blir noe tilsvarende en vakker dag :) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 6. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 6. september 2020 Kjevik trenger nye bygninger 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 (endret) Aerosoft ENVA er sluppet nå. Håper på ENGM snart.. Endret 11. september 2020 av MagTvei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 AS ENVA fant selv frem til min Steam versjon, funker helt greitt. Kunne de bare fikse A320 Neo og flight planner... greitt nok man får ruta inn i FMC, men liker ikke å stupe fra 15.000 fot til Final Approach Fix... 😂 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 Fløy akkurat en tur fra ENST til ENVA (Aerosoft). Noen som har de samme gule markørene som meg? Ellers må jeg si de har lagt ned litt arbeid inne i terminalen. Ganske imponerende 🙂 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 18. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 18. september 2020 Er noe som står på i dev mode tror det var debug exlusion rectangles under airport Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 Stemmer nok det ja. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 Da må det i så fall henge igjen fra tidligere, for jeg var ikke i dev mode når jeg fløy denne turen. Men jeg hadde vært innom en tur rett før jeg fløy... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 18. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 18. september 2020 Blir hengende om du "har" vært der og skrudd den på på en eller annen måte skjedde for meg og 😉 Hos meg skjedde det ved usynlig hand for jeg har ikke endret annet en fly og klokke der inne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 På 18.9.2020 den 15.18, Frank Kristiansen skrev: Fløy akkurat en tur fra ENST til ENVA (Aerosoft). Noen som har de samme gule markørene som meg? Ellers må jeg si de har lagt ned litt arbeid inne i terminalen. Ganske imponerende 🙂 Bruker du dronen for å "gå inn"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 8 minutter siden, MagTvei skrev: Bruker du dronen for å "gå inn"? Ja, men du må nok justere farten hvis du skal klare å justere deg inn 🙂 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.