Snorre Kristoffer Hangaard Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Hei hei! Ser det er en del flinke her som klarer å få til ganske gode resultater på scenery i flysimulatoren! og lurer på om noen vil ta på seg å lage Rygge Flyplass? skulle gjerne gjort det selv men er ikke flink nok til dette.... MVH Snorre Hangaard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Kristoffer Hansen Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Om noen fikser alt som har med bakken å gjøre (rwy, twy, elevations), så har jeg noen diverse 3d modeller å donere bort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snorre Kristoffer Hangaard Skrevet 7. september 2020 Forfatter Del Skrevet 7. september 2020 Jobber med Rygge Flyplass nå.. men sliter litt med hvordan jeg skal sette opp taxi veier osv.. så kan legge ut save filen etterpå og vis noen har lyst til å endre/ hjelpe til så setter jeg meget stor pris på dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snorre Kristoffer Hangaard Skrevet 7. september 2020 Forfatter Del Skrevet 7. september 2020 https://drive.google.com/drive/folders/1hcF_Zy_6SGnlMISXUSazDq12LukVhuao?usp=sharing Her har dere linken til flyplassen.. den trenger teraforming og taxi linjer osv... har prøvd mitt beste men syntes dette ikke var så lett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BJM62 Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 Her er en, har ikke lagt den inn selv ennå. Men imorgen... Link fjernet Moderator Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 Hmmm... Interessant. Det ser ut til å være en kombinasjon av donutsdemises https://flightsim.to/file/5696/moss-airport-rygge-enry og min testterminal som jeg ikke har gitt lov til å lastes opp. Jeg kan selvsagt ta feil, men dersom verken jeg eller donutsdemise har gitt tillatelse til det så er det ikke sikkert den blir liggende på flightsim.to så lenge. edit: Jeg snakker her om flyplassen BJM62 linket og ikke Snorre sin flyplass over. Har sjekket den og det er 100% min testpakke som kun legger til en svært enkel terminalbygning og ingenting annet. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 5. november 2021 Del Skrevet 5. november 2021 Ikke lenger tilgjengelig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 5. november 2021 Premium Medlem Del Skrevet 5. november 2021 Fjernet linken hos bjm 62 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BJM62 Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Det ligger en til ute nå, den samme?. Lagt ut igår. Vil ikke linke til den før jeg vet om den er legit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Fortsatt samme, men har forsøkt å forandre navn på modellfila uten å fikse layout og manifest filene. Tviler på at den i det hele tatt fungerer. Fortsatt min terminalmodell og fortsatt mitt navn i manifest... For all del, dere må gjerne prøve den, men jeg er ikke kjempefornøyd med denne personens fremgangsmåte, og den blir nok fjernet igjen. Her er originaltestfilene hvis dere vil ha: https://drive.google.com/file/d/11azdioqzDymIpAu6xkkJQnZ1JMH6m8Z-/view?usp=sharing . Kun enkel terminalmodell, passer sammen med donutsdemise's ENRY scenery. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.