Gå til innhold

Influencer blondie "unboxer" FS gear


Kjetil Håvan

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

A la supercar blondie...

Man må virkelig lure på hvorfor utviklere av FS gear sender masse stæsj til disse unnskyld uttrykket, "hjernedøde" influencerne, som har null interesse for flightsimming, eller interesse for noe annet enn raske penger overhodet. Det er ikke en gang for realistisk og promotere produktene! Det er på et vis trist hvordan verden er blitt!

Når man ser på hva kommentarene under videoen hennes sier, at utstyret hun har fått, bare vil ligge å støve ned i skapet hennes for all fremtid.

Noen synspunkter?

https://youtu.be/shpK1Gjvnuo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Jeg synes det er fantastisk at Flightsim promoteres i alle kanaler. Mange som aldri har hørt om vår hobby får øynene opp, slik som vi gjorde i vår barndom og flere brukere gir større marked. Større marked tiltrekker flere utviklere. Flere utviklere gir (ofte) bedre addons. 

Så jeg er dessverre uenig med deg Kjetil. Formen er litt utenfor det jeg interesserer meg for, men effekten er utelukkende positiv :) Så lenge hun ikke promoterer botox til 13-åringer får hun applaus fra meg!

 

  • Like 3
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, virker jo som greia hennes er å "reviewe" tekniske dingser av forskjellige slag. Hun har over 6 mill følgere, så har ikke noe problem med å se hvorfor MS sendte henne denne pakka rent markedsførings-messig.

MS ønsker vel at at MSFS skal være sim-en for alle, noe jeg personlig overhode ikke har noe problemer med. Tror det kan være en plattform som tilfredsstiller både nybegynneren/gameren/følgeren av blonde influencere og oss såkalte "hardcore purister".

Selvfølgelig litt trist dersom dette er utstyr som blir liggende å støve ned etter en gangs bruk, men får satse på at fun donerer det vekk til noen som vil få mer bruk for det (eller at hun blir en ny top sim-streamer på Twitch, hvem vet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...