Anders Skog Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Patchen er ute nå: https://www.flightsimulator.com/patch-version-1-7-14-0-is-now-available/ Løser bl.a. problemet med særnorske tegn i brukernavn. PATCH NOTES STABILITY ISSUES The title will no longer crash when different input devices/peripherals are disconnected The title will no longer crash when the TBM 930 package is deleted INSTALLATION ISSUES The install process will no longer be blocked after a partial decompression of a package The install process will no longer be blocked when a local user account includes non-ASCII characters The install process will no longer be blocked after a failed connection to servers The install process will no longer display an empty onboarding screen under certain conditions The title will download a critical missing/deleted package to access the main menu even if the save data preference is set to offline (when an internet connection is available) CONTENT MANAGER The title will no longer automatically download packages that have been deleted through the content manager The content manager will no longer get stuck in an infinite loading state when checked offline The Creator name of the packages should now be properly updated SIMCONNECT Significant FPS drop when using Simconnect should no longer affect the experience OPTIMIZATION The performance of the title has been improved when the Display name plate option is set to active MARKETPLACE The correct currency is now properly updated in the marketplace Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 nu ja jo... Det har vel tatt sin tid å fixe install issues tenker jeg. Glad for å kunne teste SimConnect og håper joystickkort nå kan benyttes via FSUIPC-kalibrering. Et par viktige ting "DOWN", many many fixes to go Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skog Skrevet 2. september 2020 Forfatter Del Skrevet 2. september 2020 Ja, plenty å ta tak i. Jeg håper de patcher ofte og mye fremover, er en viss spenning i å se hva slags regime de legger seg på. Jeg for min del håper de har gått full DevOps og etterhvert vil patche fortløpende. Uansett koser jeg meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 3. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 3. september 2020 A ja der var den kommet , har vært litt fraværende her siden lørdag da bilen gikk dundas så da måtte ny bil handles og hentes men nå er den og i hus ogsamme med oppdateringen så ......den som venter ...hehe 😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 7. september 2020 Del Skrevet 7. september 2020 TEstet kalibering av rudder, brakes og yoke via FSUIPC7 i går og dette fungerte akkurat som det skal. Rudder og diff brakes smatt rett inn. Ble kluss med eksisterende rudde-kalibrering via z-akse på Saitek x52, men fullt håndterbart. Nå kan flygingen skje via yoke og pedaler igjen, og det blir et fint steg videre. Neste jeg skal forske på da er integrasjon av TQ via sioc. Skulle så gjerne hatt en 737-modell... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 7. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 7. september 2020 Testet PlanG mot simmen den virket via fsuipc 😉 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.