Gå til innhold

Flightplanning crasher


Sauron

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Jørn Jovik skrev:

Jeg opplevde det samme. Men kun når jeg valgte å fly i England/Skottland. Men det funka plutselig igjen. Eneste jeg har gjort var å slette rolling cache, for så å sette det opp på nytt. Men nå har det vel kommet en patch siden du postet innlegget. Så kanskje det har løst seg?

Har ikke fått sjekket etter oppdatering men jeg hadde lignende problem som deg når jeg skulle fly fra Island. Ang flight planning så crashet det når jeg holdt på å endre på waypoints osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anders Skog skrev:

Det er en kjent feil med crash ifm Keflavik. Nytt for meg at det også gjaldt i menyen, men det kan tenkes at simmen preloader noe data som får det til å krasje. Prøv en rute som ikke er innom Island

Det med Island var at jeg fikk crash primært etter planning ved loading av flight. Jeg prøvde i går med flightplan fra Murmansk til Lakselv og da crashet det også. Mao. når man manipulerer waypoints, velger approacher osv. Det sikreste var å velge direct med kun valg av avgang og ankomst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt prematurt og befengt med barnesykdommer enda. Jeg sliter f.eks. fælt med å fullføre en IFR tur med 787. Den styrer meg langt unna watpoints, farta går litt i spinn, den decender ikke som den skal, etc. I tillegg til at aktiv pause fu... opp autopiloten.

Når det er sagt sitter jeg likevel med haka langt ned på magen og måper. Og storgleder meg til det blir skikkelig stabilt, litt nyere kartdata her og der og ikke minst fullsimulerte fly 👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Jørn Jovik skrev:

Det er litt prematurt og befengt med barnesykdommer enda. Jeg sliter f.eks. fælt med å fullføre en IFR tur med 787. Den styrer meg langt unna watpoints, farta går litt i spinn, den decender ikke som den skal, etc. I tillegg til at aktiv pause fu... opp autopiloten.

Når det er sagt sitter jeg likevel med haka langt ned på magen og måper. Og storgleder meg til det blir skikkelig stabilt, litt nyere kartdata her og der og ikke minst fullsimulerte fly 👍🏼

Ja helt enig! Jeg sliter også med autopilot som lever sitt eget liv ++ samt at jeg ikke er helt fornøyd med fysikken til disse jetmodellene. Men du verden....det er en ny opplevelse visuelt sett og jeg elsker været. Bare det å fly inn i byger under approach og komme ut igjen på andre siden osv gir en helt annen realisme enn hva som har vært tilfelle før. Rett og slett megakult..:) Blir nok bedre etterhvert som de får fjernet en del bugs og får bedre modeller. Har forresten også sett at kartdata/terrengdata er relativt dårlig en del steder. Får håpe det oppdateres jevnlig når bedre data er tilgjengelig.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...