Gå til innhold

Problem med ILS landing (787)


Kristian Jensen

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg forsøkte å fly fra ENBR til ENGM i dag med 787-modellen som kommer vedlagt i FS2020. Har fått kontroll på mesteparten av funksjonalitetene nå, samt hvordan man kan håndtere en del bugs.

Det er imidlertid et problem jeg fortsatt sliter med. Jeg valgte å fly en high-altitude IFR rute som foreslått av simulatoren (altså ikke en importert flightplan). Videre valgte jeg ILS-approach til RW 19R. Problemet jeg støtter på hver gang jeg forsøker å lande (ja, jeg har forsøkt mange ganger!) er at etter at flyet har fullført den siste retningsendringen ved det siste waypointet før rullebanen, så ender flyet alltid opp i en helt feil vinkel i forhold til rullebanen. Enkelte ganger ender sågar flyet opp med å peke i en helt tilfeldig retning. Jeg hadde aldri dette problemet da jeg valgte en ILS-approach gjennom GPS-funksjonaliteten i gode, gamle FSX. Er det noen som vet hva som kan forårsake dette problemet? Setter stor pris på hjelp/tips :).

Kristian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...