Gå til innhold

ENVA - Trondheim lufthavn, Værnes


Dudlileif

Anbefalte innlegg

På 1.9.2020 den 23.29, Dudlileif skrev:

ENVA - Trondheim lufthavn, Værnes | Versjon 0.3.0 | 2020-09-23

Rullebanen, taksebaner, markeringer osv. er oppdatert og basert på flyfoto fra 2019. Det gjenstår en del småpirk her og der, men funksjonsmessig så er det meste på plass. En del ting er ikke plassert akkurat der de er i virkeligheten, men er tilpasset lite grann for at det skal passe med f. eks. bygningene som er der og den autogenererte rullebanemerkingen (PAPI plassering). Innflygningsbelysningen er helt på jordet 🙃, da ingen av forhåndsvalgene passer, og det ikke er mulig å lage en manuelt for øyeblikket, stolpene kan plasseres, men de lyser ikke. 

Oppstillingsplasser:
Gater 22-29, 30-37 (jetways), 40-45 (inkl. 40L og 41L)
Militære plasser M1-M3 mot sør og M4-M6 mot nord.
GA plasser 7-12 ved siden av SAS hangaren (måtte gi dem et nummer), de fylles ofte av andre kjøretøy for øyeblikket.
I tillegg har jeg lagt inn en fuel box ved twy N og en ved Helitrans hangaren.
Helipads er lagt inn på twy J og twy Y, men ikke funksjonelle enda.

 

Nytt i 0.3.0:
Mange bygninger har blitt bytter ut med importerte modeller fra AoN (takk til Andrew Thomsen og Kjell Arlid). Teksturene har noe lav oppløsning, men det får funke inntil videre.

Last ned her:  DOWNLOAD  (oppdatert)

 

 

 

 

Akkurat her har jeg vel sovet i timen i det siste. Kjell Arild og jeg har uansett den filosofi at de som jobber må gjerne produsere nytt og bedre. Good work, og vit at jeg har mange av texturene i Photoshop format med masse layers om dere skulle trenge det. Peis på 🙂

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...