Gå til innhold

Cessna 172


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem
22 minutter siden, christerE skrev:

hei de står at Cessna 172 har en max altitude på 140000ft, men jeg kommer ikke opp mer en til 6000 ft sen har jeg ikke mer moter kraft kvar,vad kan problemet vare någen som har ett bra svar på de.

Har du leanet motoren ? I den høyden er luften så tynn at forholdet bensin/luft blir feil. Ved å leane, ( dra ut mixture håndtaket) vil andelen bensin som sprøytes inn i sylinderen reduseres og motoren opprettholder turtallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.9.2020 den 19.36, Hans Erik Bye skrev:

Har du leanet motoren ? I den høyden er luften så tynn at forholdet bensin/luft blir feil. Ved å leane, ( dra ut mixture håndtaket) vil andelen bensin som sprøytes inn i sylinderen reduseres og motoren opprettholder turtallet.

Problemet er at leaning ikke simuleres riktig i hverken i FS2020, FSX eller P3D.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
24 minutter siden, lolaffen skrev:

Takk, Geir. Da går jeg for premium (minst)😃

Jeg tror den finnes i Deluxe utgaven også.

https://www.gfinityesports.com/article/3615/microsoft-flight-simulator-2020-release-date-specs-multiplayer-cost-vr-alpha-gameplay-beta-modding-and-more-for-pc-and-xbox-one 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...