Premium Medlem christerE Skrevet 1. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 1. september 2020 hei de står at Cessna 172 har en max altitude på 140000ft, men jeg kommer ikke opp mer en til 6000 ft sen har jeg ikke mer moter kraft kvar,vad kan problemet vare någen som har ett bra svar på de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 1. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 1. september 2020 22 minutter siden, christerE skrev: hei de står at Cessna 172 har en max altitude på 140000ft, men jeg kommer ikke opp mer en til 6000 ft sen har jeg ikke mer moter kraft kvar,vad kan problemet vare någen som har ett bra svar på de. Har du leanet motoren ? I den høyden er luften så tynn at forholdet bensin/luft blir feil. Ved å leane, ( dra ut mixture håndtaket) vil andelen bensin som sprøytes inn i sylinderen reduseres og motoren opprettholder turtallet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem christerE Skrevet 1. september 2020 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 1. september 2020 Takk de skal jeg prøve neste tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Geir Haugmo Skrevet 1. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 1. september 2020 Det var jo selfølgelig en som måtte prøve. Over Bodøbyen. Spørsmål. Hvordan få HD kvalitet på Youtube video? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lolaffen Skrevet 10. september 2020 Del Skrevet 10. september 2020 Sidespor kanskje? Hvordan får du Cessna 172 med dette instrumentpanelet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Geir Haugmo Skrevet 10. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 10. september 2020 26 minutter siden, lolaffen skrev: Sidespor kanskje? Hvordan får du Cessna 172 med dette instrumentpanelet? Det er 2 versjoner i Premium Edition. 🙂 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lolaffen Skrevet 10. september 2020 Del Skrevet 10. september 2020 Takk, Geir. Da går jeg for premium (minst)😃 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 10. september 2020 Del Skrevet 10. september 2020 På 1.9.2020 den 19.36, Hans Erik Bye skrev: Har du leanet motoren ? I den høyden er luften så tynn at forholdet bensin/luft blir feil. Ved å leane, ( dra ut mixture håndtaket) vil andelen bensin som sprøytes inn i sylinderen reduseres og motoren opprettholder turtallet. Problemet er at leaning ikke simuleres riktig i hverken i FS2020, FSX eller P3D. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Geir Haugmo Skrevet 10. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 10. september 2020 24 minutter siden, lolaffen skrev: Takk, Geir. Da går jeg for premium (minst)😃 Jeg tror den finnes i Deluxe utgaven også. https://www.gfinityesports.com/article/3615/microsoft-flight-simulator-2020-release-date-specs-multiplayer-cost-vr-alpha-gameplay-beta-modding-and-more-for-pc-and-xbox-one Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.