Thomas Smeplass Kristiansen Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Hei! Throttle-stikka rister frem og tilbake i spillet. Holder seg ikke i ro. Rpm og mixture funker av og til og rister de også. Noen ganger slår den seg helt av når jeg beveger den halvveis ned for så å slå seg på når jeg har passert. Virker som om sensorene kanskje er slitte. Noen som har hatt erfaringer med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 31. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 31. august 2020 50 minutter siden, Thomas Smeplass Kristiansen skrev: Hei! Throttle-stikka rister frem og tilbake i spillet. Holder seg ikke i ro. Rpm og mixture funker av og til og rister de også. Noen ganger slår den seg helt av når jeg beveger den halvveis ned for så å slå seg på når jeg har passert. Virker som om sensorene kanskje er slitte. Noen som har hatt erfaringer med dette? Hei, jeg har opplevd noe av det samme. Ble bedre når jeg blåste rent for støv med "luft på boks". Har også hjulpet å dra spakene litt fort frem og tilbake. Prøv det, da finner du i hverfall ut om det er hardare eller software problemer som oppstår hos deg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Smeplass Kristiansen Skrevet 31. august 2020 Forfatter Del Skrevet 31. august 2020 10-4! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank-Arne Hansen Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Kjøp noe bedre, idet minste thrustmaster hotas warthog throttle, oppkommende Bravo tq, virtualfly, red bird alloy alt etter hva du er villig til å bruke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Smeplass Kristiansen Skrevet 31. august 2020 Forfatter Del Skrevet 31. august 2020 Vurderer det hvis jeg ikke får denne oppe å gå igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Full Member Tor Arild Danielsen Skrevet 31. august 2020 Full Member Del Skrevet 31. august 2020 Hvilken simulator bruker du? Jeg har opplevd akkurat det samme med min Saitek throttle etter at jeg oppdaterte til P3dv5. Får heller ikke kalibrert throttlen i P3d. Jeg har søkt på nettet, og ser at det er flere som har problemer med Saitek throttlen i v5. Jeg har valgt å konfigurere throttlen via fsuipc, og det fungerer. Det er derfor ikke sikkert at det er throttlen som er slitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Tipper det er irr på potmeterne. Dynk med elektronikkspray og kjør de en del ganger opp/ned Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Smeplass Kristiansen Skrevet 31. august 2020 Forfatter Del Skrevet 31. august 2020 19 minutter siden, Tor Arild Danielsen skrev: Hvilken simulator bruker du? Jeg har opplevd akkurat det samme med min Saitek throttle etter at jeg oppdaterte til P3dv5. Får heller ikke kalibrert throttlen i P3d. Jeg har søkt på nettet, og ser at det er flere som har problemer med Saitek throttlen i v5. Jeg har valgt å konfigurere throttlen via fsuipc, og det fungerer. Det er derfor ikke sikkert at det er throttlen som er slitt. FS 2020. Skal sjekke ut luft og elektronikkspray! Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.