Gå til innhold

TrackIR i FS


SkyKaptn

Anbefalte innlegg

Jeg poster her for jeg ser at det er noe som ikke stemmer med TrackIR, kun i FS. 
Når man velger pause sentreres kamera til senter etter 4-5 sekunder, noe som ikke skjer i kontrollpanelet til TrackIR. Der holder den fast på kameraposisjonen. Når kamera sentreres ved pause er det klin umulig å få betjent noe på et skikkelig vis. Jeg skulle lage en flightplan in-flight men det var bare å glemme når pausefunksjonen fikk kameraet til å sprette vekk.
-Å lage en flightplan eller andre ting som krever litt presisjon uten pause i TrackIR er helt grusomt slik som flyet hopper både fra turbulens og en autopilot som er på trynet. Man kan sammenligne det med å skulle taste på mobilen i fylla ombord i en sjark i storm.

Noen som plages med det samme og har funnet ut av det? Alt annet fungerer greit. Har valgt FS2020 i profilen til TrackIR etter en oppdatering der.

Endret av SkyKaptn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer, jeg satte opp en knapp for precision i stedet for pause. Bevegelsene blir da roligere og lettere å treffe knapper med musa. Ble gæærn av at view ble nullstilt etter noen sekunder med pause. Hvis det kommer en patch som fikser dette bytter jeg tilbake fra precision til pause. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, OddElviz skrev:

Har begynnt å ta av meg capsen når jeg skal skru mye på knotter. Hvis jeg legger den så TIR ikke ser den, så switcher FS til default view, og jeg kan bruke musen.

Ja samme her. Testet med precision mode som gjør ting straks bedre, men det er ennå ganske mangelfullt. Spesielt det å betjene "multi-skruene" som f.eks ALT og baro er hit&miss når det rister ombord. Bruker TrackIR mest nå når level flight er oppnådd og til sightseeing underveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...