Gå til innhold

Blurry rullebaner.


Hans Erik Bye

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Jeg sliter med blurry rullebaner. Markeringer,  og asfalt ser ikke bra ut før jeg flater ut for landing. Det lastes inn kun ca 100 meter foran nesen på flyet. Alt annet i simmen ser OK ut og flyter greit når jeg flyr. Noen som har et godt råd på hvilken innstilling eller slider som kan fikse det? Eller er det nåla i høystakken og prøve alle forskjellige settings? PS jeg har forsøkt med de generelle innstillingene som er lagt ut her uten hell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv på gøy å sett den på feks ultra og se om det hjelper, hjelper det så skrur du bare ned diverse settings til du får en fps du kan leve med. Hvis du spiller på 1080 holder det med renderscaling 100. De to andre sliderne kan også stå på 100 uten merkbart redusert grafikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.8.2020 den 10.33, AnDeeJay skrev:

Prøv på gøy å sett den på feks ultra og se om det hjelper, hjelper det så skrur du bare ned diverse settings til du får en fps du kan leve med. Hvis du spiller på 1080 holder det med renderscaling 100. De to andre sliderne kan også stå på 100 uten merkbart redusert grafikk :)

Renderscaling 100 betyr at maskinen rendrer akkurat oppløsningen som er satt.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...