Gå til innhold

ENBM - Voss flyplass, Bømoen


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

ENBM - Voss flyplass, Bømoen | Version 0.1.0 | 2020-08-28

En veldig hurtig og enkel gjenskapning av Bømoen til MSFS. Denna flyplassen er ikkje i spele i det heiletatt, sikkert grunna dårlig sattelitt/flyfoto (samme gjelder Røros). Har kun brukt ett par timer på denna, ville berre få den in-game, so ikkje forvent all verden. Den er vertfall masse bedre en default hahaha.

Håpa det faller i smak :) Kom gjerne med feedback, usikker på om eg kjem til å gjere so masse meir dev med denna flyplassen ettersom eg har andre prosjekter eg heller vil jobbe med 😅

Features

  • Added runway and apron
  • Ground markings based on real life
  • Added missing vegatation
  • Correct runway slope
  • Correct ariport information
  • Fixed altitude of some lakes

Installasjon instrukser finner dere i READ ME.txt filen som følger med

DOWNLOAD (3 MB)

enbm_preview_1.png.037524f5775465dae92a69a647566f1d.pngenbm_preview_2.png.b296f4d8611ec04c5a609437564a054b.pngenbm_preview_3.png.95fd61f05ce4fecdda850d2483629524.pngenbm_preview_4.png.97d543bfea4d057ffa2221ead92414eb.png

  • Like 9
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempetakknemlig for at du lagde denne :)  Etter nordic update virker den dessverre ikke :(  Hadde håpet på at ASOBO

hadde fixet ENBM selv i denne updaten, men den gang ei. Så kommer spørmålet: Hvis vi spør fint kunne du tenke deg å fixe

denne slik at den virker etter siste update?? Please 🙏  😊  

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...