Nevian Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 Deres som bruker TrackIR - hvilke innstillinger benytter dere? Dette er første gang jeg bruker TrackIR, og foreløpig har jeg satt verdiene for Speed og Smooth til hhv. 1,3 og 30, og har utover det ikke forsket altfor mye på ting og tang. Tenkte bare å høre hva andre benytter av verdier? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 Denne er en av de bedre: https://squirrel.tv/forums/index.php?topic=71.0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrPeedee Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 Må man stille den? Eller, rettere sagt - bør man?? Hos meg starte jeg programmet og satte en av knappene på stikka som reset. Det var alt. Funker gull synes jeg. Hadde ikke brukt den på veldig mange år da jeg tok den fram for MSFS. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 Tror jeg også har default innstillinger, funker greit her. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 (endret) Prøv i oppdatere (funksjon øverst til høyre i IR-vinduet). Kjør som administrator. Start alltid IR før 2020. Men dette har du sikkert vært gjennom. Prøver meg likevel med dette. Jeg fikk IR til å virke i 2020 etter disse punktene. La ikke inn spesielle opsjoner, kun default. Endret 28. august 2020 av Inge Jenstad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 4. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 4. september 2020 Jeg fikk min nye TrackIR med pro clip i posten fra USA i går. Funker som gull rett ut av boksen på Default. Kun justert litt på speeden og smoothet litt ut. plug and play der altså. 😀 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.