Premium Medlem christerE Skrevet 26. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 26. august 2020 Er de noen som har prøvd og bruke FS Fligt control til msfs?. jeg har prøvd men de fungerer ikke bra hos meg ,virker som de blir forstyrringer i spillet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 27. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 27. august 2020 Bruker det hele tiden ingen problemer her på samme pc .. i nettverk får jeg den ikke til å gå finner ikke de rette mappene der for windows beskytter de 🥵 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 Se litt på denne, Robert. Denne gir en grei instruksjon om hvordan man tar kontroll over mapper som Windows beskytter og eier. Har brukt fremgangsmåten med hell i flere år 🙂 https://www.windowscentral.com/how-take-ownership-files-and-folders-windows-10 Rune_G Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 27. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 27. august 2020 Klar over den Rune men noe nekter å la seg styre hehe Må bare få ånda en dag så skal den nok krype i støvet 😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.