Cosworthen Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Hei, På hovedkartet ser jeg ikke ENBM Bømoen. Har ikke flydd til Voss for å sjekke ennå - men dette er jo veldig rart? ENUL Os flyplass, Vaksinen er der, og det kan knapt kalles en "flyplass". ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Augustin Winther Skrevet 25. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 25. august 2020 Tok en titt nå og ser at ENBM ikke er med i spillet. Jeg kan ha som prosjekt å legge det til når jeg er ferdig med version 0.2.0 av ENSD 3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem christerE Skrevet 25. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 25. august 2020 tar du Hokksund også 😁 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 25. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 25. august 2020 ENBM er der (kan ikke søkes opp i simmen) Her er kartbilder og posisjon så bør være mulig å finne den nå DAGENS utfordring 😁🤞 står der akkurat nå plassen treger å fikses opp litt ja lenge siden stripa er brukt gror gress på den Mitt merke med ENBM på så du finner ikke det underveis Kan ellers godt anbefale kartprogrammet virker utmerket i fs 20202 Rullebane(r) Retning Lengde Banedekke m ft 09/27 1 000 × 30 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 25. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 25. august 2020 1 time siden, Cosworthen skrev: Hei, På hovedkartet ser jeg ikke ENBM Bømoen. Har ikke flydd til Voss for å sjekke ennå - men dette er jo veldig rart? ENUL Os flyplass, Vaksinen er der, og det kan knapt kalles en "flyplass". ? ENUL likner mere på en berg og dalbane i enden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthen Skrevet 25. august 2020 Forfatter Del Skrevet 25. august 2020 (endret) 5 hours ago, Hans Erik Bye said: ENUL likner mere på en berg og dalbane i enden... Hmmm..ok, har ikke rukket å sjekke den ennå... barn, kone, jobb ... osv 🙂 Takk for infoen. EDIT: Sjekket nettopp...sjarmerende. MEN, landskapet trær/marker/vann er drit bra i MSFS. Trenger mer/tettere høydedata slik at bakkenivå blir riktigere rundt om kring... Endret 25. august 2020 av Cosworthen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthen Skrevet 25. august 2020 Forfatter Del Skrevet 25. august 2020 (endret) 5 hours ago, Robert Hulthin said: ENBM er der (kan ikke søkes opp i simmen) Her er kartbilder og posisjon så bør være mulig å finne den nå DAGENS utfordring 😁🤞 står der akkurat nå plassen treger å fikses opp litt ja lenge siden stripa er brukt gror gress på den... [snip] Takk for at du sjekket.... men det er ikke en definert MSFS flyplass? Med fuel osv...? Det er bare selve grafikken/teksturen? Det må være den lille skydotten i enden av rullebanen som gjør at Azure ikke klarer å "se" at det er en rullebane...kanskje? Endret 25. august 2020 av Cosworthen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthen Skrevet 25. august 2020 Forfatter Del Skrevet 25. august 2020 6 hours ago, Augustin Winther said: Tok en titt nå og ser at ENBM ikke er med i spillet. Jeg kan ha som prosjekt å legge det til når jeg er ferdig med version 0.2.0 av ENSD Takk for svar! Det hadde vært helt konge :-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 25. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 25. august 2020 2 minutter siden, Cosworthen skrev: Takk for at du sjekket.... men det er ikke en definert MSFS flyplass? Med fuel osv...? Det er bare selve grafikken/teksturen? NEi ikke definert i MSFS 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.