WF971 3/4 Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Goddagen, Forsøker å få til riktig høydeprofil for rullebanene mine til MSFS. I de kunngjorte AIPene er gjerne det oppgitt "threshold elevation" for en rullebane, men ingenting om stigning og fall mellom de to punktene. En lufthavnsjef jeg snakket med mente at dette absolutt ble målt, men hadde ikke dokumentasjonen. Er det noen som vet hvor slikt er å finne, hvis det ikke ligger i AIPen? En del av flyplassene har manglende referanser der jeg forventet å finne denne infoen. F eks [url=https://ais.avinor.no/no/AIP/View/92/2020-08-13-AIRAC/html/eAIP/EN-AD-2.ENAT-no-NO.html#AD-2.ENAT]Alta lufthavn[/url], som i 2.12, kolonne 7 "RWY/RESA SLOPE" har ref til 3-1 og 3-3. Men det er jo ingen 3-3? Takk for all hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WF971 3/4 Skrevet 25. august 2020 Forfatter Del Skrevet 25. august 2020 D'oh! Jeg så meg helt blind på alle kartene. Denne informasjonen ER JO på AOC-A kartene allerede. Case closed og huttemegtu. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.