Gå til innhold

MSFS - Bodø og Værøy


Anbefalte innlegg

Tok meg en tur fra Leknes, via Svolvær  og videre til Bodø i dag. Klarte å komme meg helt til Bodø før jeg oppdaget at ikke et eneste bilde hadde blitt lagret. Fikset problemet og fikk tatt noen bilder etter det.

Sendte bilde til en kollega som veldig gjerne ville se Værøy så etter landing i Bodø var det bare å komme seg i luften igjen og sette nesen vestover. Tok noen bilder i forskjellige forhold før jeg vendte hjem igjen for kvelden.

CrxF15dh.png

JnBQOSih.png

XvRAd8Xh.png

8o3DNgdh.png

c6uEG05h.png

LEp3MHph.png

VFGz4Hnh.png

X8KwEjPh.png

VLDdldWh.png

R4pGSech.png

T73XxIth.png

vhsvlDGh.png

mONVK4ah.png

2uvb4TNh.png

wGXiGmdh.png

vIeId0Mh.png

ZgLa1SPh.png

W6yJKn7h.png

mgJqST4h.png

AOXufOQh.png

QXAD1I6h.png

gaKkOhzh.png

1G0s1Cwh.png

MbAdoqBh.png

p1MZeKyh.png

ThAJuIph.png

rqYeX1Hh.png

DHLLJSgh.png

 

Endret av Stian Rolandsen
Endret linker
  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ernst K.Furuhatt skrev:

Sattan, no havna æ i koma, da er det bare å realisere planer om ny PC omgående. 

Ernst, jeg kjører MSFS på en maskin med en 7700k @4,8 og et 1070 grafikkkort. Har 32 gb med, etter dagens standard, treg (2400mhz) RAM. Simmen flyter utmerket med en blanding av medium, high og ultra settings. Vel og merke så blir det litt tøft for maskinen når jeg flyr Airbus i litt mer "omfattende" områder, men fortsatt fult levelig. Ser dog at det melder seg et behov for mer kraft når storkanonene kommer med sine versjoner av både fly og scenery, så en oppgradering er under planlegging.

Sitat

 

Ja, det ser definitivt ut som Bodø, hvordan er den nedlagte rullebanen på Værøy btw? Er det mulig å lande der?

Nei er det enkle svaret. Røst, Værøy og resten av Lofoten tar seg nok dessverre best ut fra litt høyde enn så lenge. Er en del meshproblemer og vann som ligger på platå. Rullebanen på Værøy har en liten fjelltopp på midten og kan kun landes på av folk som ikke har livet kjært. 

Røst er veldig kupert. Rullebanen har høydeforskjeller som helt klart overgår all samlet høydeforskjell på øya i virkeligheten. Her er P3D mye mer realistisk med sine paddeflate rullebaner :P .

Endret av Stian Rolandsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...