Gå til innhold

ENSI FS2020?


Mads

Anbefalte innlegg

30 minutter siden, Mads skrev:

I ren nysgjerrighet, finnes de små lokale flyplassene i Norge i FS2020? For eksempel ENSI (Ski), Engeløya etc? I såfall, har noen lyst å fly over og vise frem både områdene rundt og flyplassen? 

Ligger en liten gress stripe i Ski, ja. Så den er der. Mange år siden jeg var der i virkeligheten. Men skal se om jeg får lastet opp en kort snutt på youtube fra området i løpet av mandagen.  Poster link her i så fall. Ellers er flyplassene i Spydeberg og Eidsberg i Indre Østfold der.  Også den lille stripa ved Huseby i Onsøy, og ved Torsnes og ved Veum  nær Fredrikstad. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig at du nevner ENSI. Bor like i nærheten, og var faktisk en tur bortom for et par uker siden, men det virker som det er lite liv i flyklubben. Mange færre fly i området enn for 7-14 år siden. 

Men gøy at den er med. Skal definitivt landes på i forbindelse med å fly over mitt eget hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.8.2020 den 0.25, Mads skrev:

I ren nysgjerrighet, finnes de små lokale flyplassene i Norge i FS2020? For eksempel ENSI (Ski), Engeløya etc? I såfall, har noen lyst å fly over og vise frem både områdene rundt og flyplassen? 

Hei, da har jeg lastet opp en liten snutt på YouTube hvor jeg flyr fra ENSI, over Ski sentrum, videre over Vinterbro, Holstad, Ås, Vestby, Son, Jeløya, Moss, og lander på Rygge. Flyging var så som så kanskje, men håper det gir litt inntrykk av området slik det er nå i MSFS 2020. Velg 1080p 60 hvis YouTube ikke gjør det automatisk for deg. Har rimelig smooth framerate uten at jeg har målt det. :) 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, DrPeedee skrev:

Hei, da har jeg lastet opp en liten snutt på YouTube hvor jeg flyr fra ENSI, over Ski sentrum, videre over Vinterbro, Holstad, Ås, Vestby, Son, Jeløya, Moss, og lander på Rygge. Flyging var så som så kanskje, men håper det gir litt inntrykk av området slik det er nå i MSFS 2020. Velg 1080p 60 hvis YouTube ikke gjør det automatisk for deg. Har rimelig smooth framerate uten at jeg har målt det. :) 

 

WOW! Mektig imponert! Tusen takk!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...