Benjamin Hennes Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 Hei! En stund siden sist her, men holder meg oppdatert stort sett på det meste, og jeg kjenner jo det kribler når jeg ser alle bildene fra 2020. Sitter på en veldig gammel traver av en PC og kommer nok ikke til å oppgradere den noe nevneverdig fremover. Spørsmålet blir egentlig om jeg kan få en grei opplevelse av simmen med de komponentene jeg sitter på idag? i7-2700k@5.0 GTX980Ti 6GB 8GB 1666Mhz DDR3 RAM Takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 23. august 2020 Members Del Skrevet 23. august 2020 Jeg kjører på en i7-6700k @4.0ghz, GTX980ti, 16GB ram og det kjører helt fint. Er jo sikkert 5-6 år gammel denne maskinen og. Kjører på en stk HD skjerm. Grafikkinsstillingene graderes LOW-MEDIUM-HIGH-ULTRA og jeg kjører da på HIGH. Ligger på ca 25-50 FPS. Blir jo spennende å se åssen dette går etterhvert som man installerer addons da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skog Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 I teorien skal det gå, i følge "minimum requirements". Jeg vil tro at RAM er den største flaskehalsen for deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.