Geir Teigo Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 Kjempebra levert Augustin! Foruten ENBR, så er dette absolutt den Vestlandsflyplassen jeg har tilbrakt mest tid ved og er så glad for at den har blitt skikkelig bra i en EN UKES GAMMEL SIM!! CUDOS 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Garder Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 Var en tur innom ensd på release dagen til msfs og det var vel bare rullebanen tror jeg. Håper folk prøver default ensd før de installerer scenery arbeidet ditt så de ser ett før og etter. Nå ble jeg glad. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Augustin Winther Skrevet 28. august 2020 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 28. august 2020 Tusen takk for responsen folkens! Noe av det kjekkeste med FlightSim community for min del er hvor mye folk setter pris på andres arbeid med development, gjør hobbyen så mye mer verdt det! 😁 5 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 Kjempebra!! Er det en installer i filen, eller må dette installeres manuelt? I såfall - hvordan er prosedyren i FS2020? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Kasnes Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 "installasjon" er veldig greit. Ligger med en readme fil som forteller hvor du skal flytte nedlastet folder. Kan være litt kronglete å finne frem, men lager man en snarvei dit, går det greiere neste gang iallefall. Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Augustin Winther Skrevet 28. august 2020 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 28. august 2020 2 timer siden, Gunnar van der Meeren skrev: Kjempebra!! Er det en installer i filen, eller må dette installeres manuelt? I såfall - hvordan er prosedyren i FS2020? Kommer med instalerings instrukser i READ ME.txt filen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Har du laget RWY AHEAD markeringene selv? Mener jeg bladde litt i noen av filene som fulgte simmen og fant en texture-map et sted, men nå finner jeg den ikke igjen 😞 Den inneholdt også sorte bokstaver på gul bakgrunn (og omvendt) til skiltene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Augustin Winther Skrevet 8. september 2020 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 8. september 2020 6 timer siden, Frank Kristiansen skrev: Har du laget RWY AHEAD markeringene selv? Yepp 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tormod Nordskog Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Veldig flott, en stor takk til de som bruker sin tid til dette. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Ekle Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 For et supert scenery! Takk for den gode jobben du har gjort med stripa! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.