Gå til innhold

Kikket på Spesialsceneries i SuperDeluxe versjonen


Geir Teigo

Anbefalte innlegg

Tok en runde på EGLL, EDDF og LOWI for å se hvordan disse ekstra "håndlagede" sceneries så ut. Nå er jo jeg vandt med FlyTampa, ORBX, Aerosoft etc. fra P3D og ble skikkelig skuffet over det jeg så i MSFS. Foruten tårnet på LOWI så er alt sydd sammen av default teksturer og hadde lav lav kvalitet.
Får fylle opp simmen med skikkelige sceneries, for alt i pakken er i bunn og grunn default. Kjøpte ORBX LOWI bare for å prøve Marketplace. 

Den innebyggede butikken fungerer utrolig bra, men fikk nok ikke rabatten jeg skulle hatt siden jeg ikke benyttet ORBX sin egen butikk.

Ikke at det er noen delabreaker for min del, men hadde forventet noe i den stilen som vi har i payware fra P3D.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! Ble faktisk meget skuffa..Hadde egentlig vært like greit for min del og kjøpt en billigere versjon og spedt på med ORBX.

Det blir min anbefaling også. Ikke kjøp de større pakkene ene og alene pga sceneries. De er ikke verdt 10kr


Sent from my iPhone using Tapatalk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Members

Fikk noen ekstra fly å leke med da selv om flyplassene var noe lettvinte. Premiumversjon pengene går forhåpentligvis til en god sak nemlig kontinuerlig oppfølging av simmen over mange år. Unner folkene hos MS/Asobo en skikkelig kakefest men uten drikkevarer slik at de er fortest mulig tilbake på jobb igjen da 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...