Gå til innhold

OnAir Airplane Manager


Anbefalte innlegg

Jeg har både OnAir og selfloading cargo, i tillegg til et gratis alternativ som heter FS Economy. OnAir er kanskje litt mer for entreprenørene blandt oss. Man kan ansette AI som flyr rutene for seg og man trenger ikke engang starte Simmen om man ikke ønsker. Man kjøper eller leier fly og flyr de selv eller lar AI fly for deg. FS economy har et mindre forseggjort UI men funksjonaliteten er veldig bra også her. FS Eco er nok mer for de som ikke er ute etter å tjene big bucks og bli sjef for et stort selskap, da utbetalingene man får pr oppdrag ikke er så mye å skryte av, og det tar forholdsvis lang tid å opparbeide seg nok kapital til å kjøpe et fly fremfor å leie. Fordel fremfor OnAir er at det er enklere å finne oppdrag som passer inn i planene dine. Det er sjelden man finner noe å ta med i retur i OA, for eksempel. 
OnAir har en gratis trial som varer en uke, så man kan få testet det litt. FS Economy er som sagt gratis, men det tar noen dager å registrere seg og bli godkjent. Begge disse er gode på å gi deg noe å gjøre.. jeg har den siste uken stort sett bare brukt OnAir, men FS Economy er også bra

 

hva gjelder selfloading cargo tror jeg det blir veldig bra, ut fra manualen. Jeg har kjøpt, men  ikke testet det, for å være ærlig -karrierene min i OnAir er et stykke unna airliners, for å si det sånn. Manualen er detaljert og viser et program som er svært tilpasning-vennlig. Du kan sette opp dine egne crew announcements, til og med fra spesifikke flyplassser. Det er lagt inn random emergencies som syke passasjerer e.l 

jeg har stor tro på SLC når jeg kommer i gang med de større flyene. 

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...