Gå til innhold

Inge Jenstad

Anbefalte innlegg

Det kom oppdatert informasjon i dag om hvordan man flytter installasjonen / filene.

https://flightsimulator.zendesk.com/hc/en-us/articles/360015910560-Can-I-choose-or-change-the-installation-path-


For Steam versjonen er det for fortsatt en gåte for meg. Installasjonen fra Steam er kurant og er på ~1GB som jeg brukte F: disk til. Resten (110GB) prøver den å å installere i USER Appdata hvis det er plass nok - både katalog for "Contents" og "Cache data" :(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Morten Isaksen skrev:

For Steam versjonen er det for fortsatt en gåte for meg. Installasjonen fra Steam er kurant og er på ~1GB som jeg brukte F: disk til. Resten (110GB) prøver den å å installere i USER Appdata hvis det er plass nok - både katalog for "Contents" og "Cache data" :(

Det er fordi Microsoft ikke overlater installeringen til Steam - som jo ellers er "Plug and Play". De skal ha det på sin egen måte.

Men får du ikke opp et skjermbilde der du kan velge plasseringen selv (Browse)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Gunnar Fidjeland skrev:

Det er fordi Microsoft ikke overlater installeringen til Steam - som jo ellers er "Plug and Play". De skal ha det på sin egen måte.

Men får du ikke opp et skjermbilde der du kan velge plasseringen selv (Browse)?

Ja, etter noen timer med forsøk så kom jeg videre med å velge annen katalog. Etter at jeg endelig kom videre med valg av ny katalog så ble det stopp 3 ganger.  Det meste gikk feil hos meg:) 
Blandende tilbakemelding på steam med 33% som er misfornøyd. Mange av de gjelder installasjon og at de ikke får prøvd simulatoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Morten Isaksen skrev:

Blandende tilbakemelding på steam med 33% som er misfornøyd. Mange av de gjelder installasjon og at de ikke får prøvd simulatoren.

Hadde selv flere stopp undervegs med "error-koder". Download/installasjon tok vel bortimot 2 døgn. Første gang jeg har opplevd en så dårlig installasjon fra Steam. Og da klandrer jeg ikke Steam.

Håper du har fått installert - og er motivert til å ta fatt på nye utfordringer. B| 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...