Gå til innhold

August/September oppdatering/patch


Anbefalte innlegg

Da har Microsoft/Asobo offisielt annonsert at en patch/oppdatering vil komme innen 7 dager. Denne retter opp en del problemer med installasjon og krasj.

Det er dog lite informasjon om hva annet som blir fikset av alle bugs som er rapportert inn. Dog er det knappe halvannen uke siden simmen ble lansert, så det er kanskje enda litt for tidlig, men jeg håper dem tar tak i alle småbugs i simulering og får dette rettet opp, for den lista er lang.

Les mer her: https://www.flightsimulator.com/august-27th-2020-development-update/

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin link. Virker som de da har hovedfokus på å få simmen til å faktisk kjøre hos alle :D Dette burde ikke være tema i det hele tatt.
Da får vi se hvor mye ressurser de har til å sette på funksjonsspesifikke rettelser og feilrettinger i scenery. Skjønner at de må prioritere at alle som har betalt for programvaren faktisk kan kjøre den, men håper at listen med prioriterte oppgaver blir "litt" lenger.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke vant til å måtte vente på patches som løser bugs. I mmo's og andre online spill er det vanlig å få patches hurtig etter launch da det alltid er ting som må rettes. Synes det er rart at de samler opp bugfixes i stedet for å løse dem fortløpende. Simmen sjekker jo for updates ved hver startup. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Microsoft Flight Simulator Patch #4 Coming October 13th 2020
https://fselite.net/news/microsoft-flight-simulator-patch-4-coming-october-13th-2020/

Patch #4 – Oct 13th 2020 Release

Microsoft is keen to let the community know that tracking, fixing and implementing changes to the simulator is heavily driven by the community’s comments from all the platforms out there. They are working hard to ensure that the transparency is there with the community and when updates will be released along with what the patches will include. The next update will release on October 13th making some improvements to the user interface, the flight aerodynamics, and improvements to the world. The patch notes highlight just a handful of changes, but we’re expecting a full changelog upon release of the patch itself.

  • Bug fixes (VFR Map, Avionics black screen, etc.)
  • Navigation data updates
  • UI updates
  • Aerodynamics updates
  • Activity updates
  • Marketplace updates
  • World updates

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
45 minutes ago, Robert Hulthin said:

Microsoft Flight Simulator Patch #4 Coming October 13th 2020
https://fselite.net/news/microsoft-flight-simulator-patch-4-coming-october-13th-2020/

Patch #4 – Oct 13th 2020 Release

Microsoft is keen to let the community know that tracking, fixing and implementing changes to the simulator is heavily driven by the community’s comments from all the platforms out there. They are working hard to ensure that the transparency is there with the community and when updates will be released along with what the patches will include. The next update will release on October 13th making some improvements to the user interface, the flight aerodynamics, and improvements to the world. The patch notes highlight just a handful of changes, but we’re expecting a full changelog upon release of the patch itself.

  • Bug fixes (VFR Map, Avionics black screen, etc.)
  • Navigation data updates
  • UI updates
  • Aerodynamics updates
  • Activity updates
  • Marketplace updates
  • World updates

 

Det var etterlengte og gode nyheter.😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Robert Hulthin said:

Ja kunne de bare få fikset markedplace også hadde jeg blitt fornøyd 😵
Mmen ser ikke ut til at det er prioritert enda ............mere frustert over fly tampa som på liv og død ikke vil kjøre muligheten fra deres sider 😢
 

Ene punktet er jo Marketplace updates, må vel bety forbedringer/fix. Skulle da tro at selve pengemaskina var en prioritet hos MS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere,

Ta dere tid til å se denne videoen: https://www.youtube.com/watch?v=FZ_ODML7IQc

Synes den er informativ og ganske oppklarende. Sikkert mange som har sett den men....... 

Ellers la jeg inn Padborn flyplass fra Aeorosoft i dag ( har vært der i virkeligheten så jeg syntes det kunne være morro å mimre litt ), dette rett fra markedplace. 

Det komiske er at når jeg forsøker å starte derfra får jeg CTD, blir jo nesten komisk synes jeg.

Men som sagt, til de av dere som ikke har sett denne videoen anbefales denne.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppgraderte patch 4 i dag, og den medførte selvfølgelig en del nye feil. Skulle ta en tur fra Vinnu, Sunndal, og oppover dalen, da jeg fikk et sjokk. Voldsomme haugen på steder der det skal være fine lier. Og i disse tider, kanskje med hjortejakt. Tror ikke ville dyr ville ha beveget seg i disse bratte partiene.

Noe med "flatten" igjen?

 

Sunndal helt vill.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...